Çok mu kafaya takıyorum her çocuk mu böyle tek benimki mi böyle bilmiyorum ama kafayı yememe ramak kaldı . Sürekli konuşup bişey istiyor ama sürekli artık bagirmadan çağırmadan durmuyor sonra oturup beraber ağlıyoruz . Kendi haline bırakıyorum durmuyor çizgfilm açıyorum yok onu aç bunu aç öbür odaya gidiyorum anında yanımda nefes alamıyorum artık . Nasıl sabrinizi koruyorsunuz mesela tehlikeli bişey yaptığında ve siz çok sinirlendiğiniz ama böyle çok çok sinirli olduğunuzda nasıl davranıyorsunuz yok mu tecrübeli anne bana bı tavsiye versin bişey desin . Normal bir hareketi asla ama asla yok