Tam 3 aylık bebeğim 5300 kilosu herkes hep iyi iyi dedi pazartesi günü gittim ebemiz çok zayıf dedi hiç kilo almamış 2 hafta sonra tekrar gel bakalım kilosuna dedi eğer gene almamışsa ek gıdaya başla dedi ya anne sütü daha sağlıklı ama bilmiyorum vermek istemiyorum da mamayı bı yönden de bebeğim sağlığı için de veriyim diyorum bilemedim ilk bebeğim 22 yaşına 1 ay sonra girecem tecrübesizim siz değerli anneler fikirlerinizi paylaşırmısınız benimle acaba 🥰