eylm1 ya bizimde 11 aylık bırakmak istiyorum denedim bir kaç akşam dün akşam bir iki uyanmasında eşim uyuttu sonra normalde 2 saatte 1 ya da her saat faln uyanır 12 den sonra 5 te uyandı emzirdim bakayım bir kaç gün daha nasıl gidicek aslında 5 gece olmuyor 😂 sabah bence bana yeterli geldi
Bence sizde gece meme vermediğinizde uyanmayı bırakır ama 5 te meme istemeye alışır ya sadece keşke 5 te emseler