tuncalkn 1 ay 12 günlük hala düşmedi doktorumuz 2. Sefer gümüş nitrat ile yaktı inşallah bu sefer düşer 🤲🏻 çok şükür topuk kanında da bir sorun çıkmadı yani guatr olsa o yüzdendir diye , banyo yaptır sorun olmaz dedi ve birde kurusun elleme dedi ama ben ilk kızımda düşsün diye birşeyler sürmüştüm bu sefer birşey sürme dedi doktorumuz , yorumlarda zeytinyağını gördüm aceba bende sürsem düşer mi nemli kalmaz mı öyle kuruması gerekiyorsa