Merhaba güzel anneler, öncelikle rabbim herkesin evladına sağlık sıhhat versin inşalllah🙏🏻 Size danışmak istediğim bir konu var. Bebeğim 23günlük. Bir göğsümü daha az emdiği için sağıp geceleri veriyorum falat aklıma takılan şu 23günlük ve bu günlere yakın olan bebeklere kaç cc vermek yeterlidir? 30-40-50-60 ? Sütüm bazen çok çıkıyor bende bir kaç porsiyona bölüyorum ama kaç cc bölmeliyim? Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim🙏🏻♥️