Kızlar selam. Yaklaşık bir aydır geçmeyen boğaz ağrım var. İki üç hafta önce hastalandım ama sadece burun akıntısı ve boğaz ağrısı oldu ateş falan olmadı. Hatta kızıma da bulaştı çok şükür ki geçti. Geçen hafta doktora gittim antiviral verdi bugün ilacım bitti hala ağrı geçmedi hafif azaldı geceleri oluyor gündüzleri belli belirsiz. Bu durumu yaşayan var mı? Artık korkmaya başladım