Hayırlı sabahlar,hayırlı kandiller kızlar 🌿🌸
Kızlar ben her şeyi kafama takar oldum. 2.5 yaşında ki kızıma sadece yemek yedirirken telefondan çizgi film açıyordum ama şimdi sabahları zulüm oldu. Kızım benimle yatakta uyuyır. Küçük beşikte ama ağlayınca büyük kızım da uyanıyor. 2 saat oturuyoruz gece. 1 aylık kızımı uykusu değişiyor ve haliyle gündüz uyuyup gece uyumayan bir bebek oldu. Bu sabah 5de uyanıp 7 de uyuduk ve aşırı yorgun,halsiz,uykusuzum. 2 gündür kızıma telefon verip 30 dk ayarlıyorum. Gün içinde kardeşini uyutmak istemiyor. Kapıyı.kitlrsem de ağlayınca benden önce koşuyor odaya. Ah diyorum şöyle çocuklara bakıyım 1 saat uyu diyen olsa ama yok. Şimdiyse uykusuz kalınca kızıma bağırmaya başladımm2 gündür. Keşke böyle olmasa şimdi vicdan yapıyorum telefon tv açtım diye