Arkadaşlar merhaba, bebeğim 6 ay 20 günlük bugüne kadar hep sırt üstü yatıyordu sağa sola dönmeye başlayınca kendi döndü hep ilk defa dün akşam yatırdım sırt üstü yatıyordu sonra sola dönmüş sonra baktığımda da yüz üstü yatıyordu gayette rahat duruyordu ama baştan korktum yan çevirdim 10 dk sonra yine yüzüstü döndü bende dokunmadım bir daha şöyle de bir durum var dün akşama kadar gece 2-3 kere uyanan bebeğim dün gece deliksiz 8.30a kadar uyudu, sizlerin bebişleri nasıl uyuyor bu şekilde uyuması güvenli mi sizce? Doktorlar ani bebek ölümü yüzünden öyle yatırmayın diyorlar kafam karıştı , şimdiden teşekkürler 🌸