papatyaa34 11 günlük olduk. 20-30 dk emzirin diyor doktorlar ancak bizim kız 10-15 dk sonra kendi bırakıyor. Endişe ediyorum az mı emiyor yoksa doyduğu için mi bırakıyor?
bakkalemzigi papatyaa34 çok normal 5 dk emiyordu benim bebeğim genellikle doktora da söyledim tarttı kilosu iyi demek ki 5 dk yetiyormuş dedi bazı çocuklar böyle yok bir göğüs 20 dk yok diğeri 20 dk diyenleri dinleyip stres yapma her bebek farklı sen teklif et yeter
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala papatyaa34 Uykuya yenik düşüyordur, yoruluyordur. Biraz daha büyüdükten sonra 1saat emmesine rağmen memeyi bırakmayacağı günler olacak :)
aylss papatyaa34 birkaç haftaya düzelir uykudan gözünü açamaz o dönemler. Biz zorla uyandırmaya çalışıyorduk. 15 er dk emdirmeye çalılıyorduk ama birini 10-15 dk emiyosa diğerini 5-7 dk ancak emiyordu
papatyaa34 trabzonlumom Ben de öyle düşünüyorum uyuyor çünkü kendi bırakıyor emmeyi ama doktorlar da en az 20-30 dk diyince dedim bende mi sorun acaba 😅
prenseskus papatyaa34 benim kızımda 7 günlük 3 dk zor emiyor sarılık oldu bugün mama aldım emmedigi içinde Süt gelmiyor
papatyaa34 prenseskus Rabbim şifa versin inşallah bol bol tahinli helva veya aşure yiyin çok süt yapıyor