mavi2601 bebeklerim 6 aylıkken ilk diyeti açtık ama diyeti ben açmadım ek gıdaya geçişte önce probiyotik başladık sonra çay kasiginin ucuyla yoğurt verdik, 1 hafta her gün arttırarak ilerledik tamamen doktor kontrolünde oldu sürekli iletişim halinde kalarak ve alerjik reaksiyonlar bitmişti ben 8. Ayda bıraktım diyeti doktor çok yüklenme olmasın dedi