Evet biz eğitim aldık oğlum 5 aylıkken şu an 7 ay 17 günlük. Nur hanımın iki evladı var o yüzden o kadar anlayışlı yumuşak ki bizim için bir eğitmen değil abla gibiydi. Asla ağlatmamı istemiyor bol kucaklamalı öpmeli sakinleştirmeli eğitimimiz :) tabiki bebek ağlıyor ama bu onu bıraktığımız için değil eski destekle nasıl uyuyorsa onu geri istediği için ağlıyor. Bebeğinize alışması için vakit verin anlayışlı ve kararlı olursanız eğitimde başarılı olursunuz