elifozkan 1 hafta oldu başlayalı. sadece 2 gün önce sadece bezinde küçücük bi kaka vardı. Ikınıyo ıkınıyo ama yapamıyo🥹 ne yapmam lazım
gulayada elifozkan ay kabız iyi değil makat çatlağı olur saf zeytinyağı alın e bebekten o kakasını yumuşatır
endoplazmikretikulumiste elifozkan kabız yapmayacak gıdalarla başlamak en iyisi kabak haşlayıp Blend edip çorba gibi yapsanız belki çalıştırır
seyma51 Hakiki Zeytinyağı içirebilirsiniz, gün kurusu haşlayıp blend edip verebilirsiniz. Kakasını yapana kadar ek gıdaya ara verin. Sebze falan verirken de içine bir çay kaşığı kadar zeytinyağı koyun. Geçmiş olsun 💐
burcugu Instagramda bir sayfadan duydum. Ek gıda aldıktan sonraki yarım saat içinde anne sütü verilirse kabızlık olmuyormış