Kızlar Rsv pozitif çıktı. Daha 15 günlük bebeğim. Buhar veriyoruz yarın tekrar görüneceğiz doktora. Ciğerlere inmemiş çok şükür. Ateşimizde yok. Hırıltı öksürük ve hapşırık birde burun tıkanıklığımız var. Herkes hastanede yatmış. Başından geçen varsa bana anlatabilir mi nasıl atlattınız?