morsevenanne9 Sabah yaptım bunu daha yeni varmı yokmu inşallah yoktur kızım daha küçük çünkü adette olmadım baya geçti günü
morsevenanne9 Sin21 biraz daha geçsin ozaman tekrardan yapıyım inşallah yoktur istemiyorum çünkü kızım daha küçük
ZeydsMom deleted20517 😄😄 goz yanilmasi her halde. Ben hamile olmadan once her testi pozitif gorurdum 🤣
morsevenanne9 deleted20517 işte bende tedirgin oluyorum var gibi yok gibi inşallah yoktur yaa kızım daha küçük istemiyorum suanlik doktorda riskli olabilir dedi zaten adetimde gecikti 7 gün felan belki havalardan vs dolayıdır bilmiyorum olurum inşallah adet korkuyorum çok
Sermec27 morsevenanne9 benim adetim de 8 gün gecikti bugün oldum 8 ay önce doğum yapmıştım ben de baya tedirgin olmuştum ama şükür rahatladm
omeralimom morsevenanne9 bende bu ay geciktim canım korkma bende kaç kez test yaptım hep böyle sanki çizgi var gibi geliyordu ama değilim bu ay çoğu kişinin gecikmiş
egee_momm deleted20517 galiba bende hamileyim diye hep pozitif görüyorum 😂😂😂sanki çok silik bi çizgi var gibi
deleted20517 ZeydsMom evet hamileyim kuzum yeni öğrendim zaten😍5 Şubat’ta kan verdim reglime 2 gün vardı 6 şubatta beta 10 du burda birkaç arkadaş korkuttu kimyasal gebelik dediler dün hastaneye gittim tekrar kan verdim Total hcg 698.9 çıktı çok mutluyum🤭😊
morsevenanne9 Dedektifgadget inşallah yoktur istemiyorum çünkü adetim baya gecikti kızım daha küçük doktorda riskli dedi önermedi bir kac sene yok dedi inşallah yoktur olurum adet çok korkuyorum çünkü