kızlar ben hastaydım 4 gündür kızıma
(4.5 aylık)bulaşmasın diye elimden geleni yaptım ama bu sabah hafif burun tıkanıklığı ve öksürük var doktora götürmeli miyim yoksa evde kendim mi müdahale etmeliyim.
Evde müdahele edeceksem ne yapabilirim öneri verebilir misiniz