Kızlar bebeğim aşırı gazlı 37 günlük ama şimdilik ona herhangi bi takviye vermek istemiyorum öncelikle kendim deneyeyim dedim ama benim içebileceğim rezene ve kimyon birlikte olacak şekilde önerebileceğiniz çay markası var mı? Çok fazla marka var ama hem süt artıran hem gaz için fayda bulanlar yardım edebilir mi? Veya başka öneriniz varsa onlara da açığım 🥺