momshe
Mesela benimde ilk dogumum sezeryan oldu
Hemde 9 cm acikti çatı darligimda yoktu
Ben korku panik ciglik
Doktor deneyelim bile demedi
Seni sezeryana alalim dedi
Bende yas 22 küçüğüm bisey bildigim yok
Tamam dedim
Ama bunun oncesi tabi ben devlete gitmistim bundan 14 sene once baska sehirde yaşıyordum aniden geldim sanci ile devlet beni kabul etmedi mecburen ozele gitmistim.
Eger devlet olsaydı bende normal yapardim
Sonra diger iki dogumumda sezeryanla oldu.
Toplam uc doğum
Bende ssvd istemistim
Devletteki doktorum şunu dedi
Zaten bi kez kesi atilmis ameliyat olmussun
Birde alttan kestirme kendini dedi
Basta hak vermesemde evet dedigi dogruydu
Bi kez o topa girdim birde alttan ne gerek var
Ve şu var birde
Turkiyede evet alttan kesi atılıyor ama bu durum yabanci ulkede yokmus
Tekrar dogum yapacaksaniz sezeryan derim