Benim bebeğim de 2 gündür öksürüyor ama balgamlı değil. Doktor baktı ciğerleri tertemiz dedi. Ciğerlerinden dolu dolu öksürdügünde anlarsınız zaten dedi şimdi biseyi yok öksürüğünü takip edin ateşini takip edin dedi. Ama bu öksürüğü geçirmek için şimdi bişey yapması gerekmiyor muydu sizce illa ciğerlere inince mi tedavi ediyolar? :/