3 hafta önce influenza oldum arkadaşlr. Öksürük kaldı resmen geçmiyo. Birde öksürmekten sortımda beline doğru bir ağrı oluştu. Acaba kas ağrısı mıdır. Sanırım ordaki kaslar gerilmekten artık ağrı yaptı diye düşünüyorum. Siizlerinde başına geldimi. Nasıl bir illet bu böyle. Ailecek yakalandık