Kızlar bebegim 6 ay 21 günlük aşının son günüydü bugun 6 aylık. Ama biz antibiyotik kullanıyıruz 1 haftadır. Bugun doktor kontrolümüz vat aşıyı yaptırdım normalde antibiyotik kullanırken yapmıyorz dedi bende aşı geçiyo diye yaptırdım büyük ihtimalle antibiyotiği kesicek bugun de giç vermedğm antibiyotiğş. Etkileşime girmesin diye yapmıyorlar eğer antibiyotik devam derse doktor aşı yapıldı 2-3 gün sonra başlarsın dedi. Ama bebegğm iyileşti yani