Aksaray
Kayra_68_aksaray
Kayra_68_aksaray henüz konya da yok 😑
Kayra_68_aksaray çok güzel 😃 biz de soğuğunu çekiyoruz 🥰 bodrumdayim
Kayra_68_aksaray Hay maşallah sübhanallah 🥰 bizim yok 😥🥺
BeyzaKeles nasıl yookk. Karapınar kardan geçilmiyor. 🥲
BeyzaKeles konya da yokmu aaa şaşırdım
kuzeymom28 hala yagıyo burda
Nevşehir de acayip kar ve tipi var. Okullar da tatil kaç gündür bugün de öyle:)
Kayra_68_aksaray malesef ilçelerde varmış ama merkezde yok ve aşırı soğuk