Dün akşam meme reddi yaşadığımız için memede tuttum biberon verdim sonra almadı taki 11 buçuğa kadar verdim onunda birazını ağzından akıtarak çıkardı normalde güzel beslenirdi anlamadım gitti şimdi uyuyakalmışım üzüntüden 6 da yedinde kusmaması için başında bekliyorum :( ne yapabilirim bu durumda