selrazar ysmnabd Daha yeni atlattık 5-6 gün sürdü ikisi de şişti baya kötüydü doktor damla yazdı 2 gün kullandık iyileşti
endoplazmikretikulumiste ysmnabd göz enfeksıyonu doktora git sana antibiyotikli bir damla verecek onu kullanınca geçer
ebruuyildizz Ağlayınca göz yaşı akıyor mu? Göz yaşı kanalları açık olmayınca şişlik ve çapaklanma olabileceğini okumuştum