Lavinyaam- Selam kızlar oğlum 5 aylık bu zamana kadar anne sütüyle geldik 2 kilo 100 gram doğdu erken doğumdu ö dönemdede mama vermedim ama rsv virüsünü kaptı 6 gün hastanede yattık bu süreçte meme reddine uğradım mama takviyesi verdim yaşadığım stresten dolayı (solunum problemi yaşadık) sütümde azalma yaşıyorum şükür şu an iyiyiz ve evimizdeyiz hastaneden çıktık diş kaşıntıları ve ağrıları başladı işin sonu geceleri ne kadar emerse emsin mama içmeden sakinlemiyor sanırım sütüm yeterli gelmiyor aptamil aldım onu kullanıyorum sma için iyi diyorlar siz ne kullanıyorsunuz aptamil sizce temiz içerik mi ?
demir2606 Lavinyaam- çok geçmiş olsun tüm mamaları denedik en son hipp combioticde kaldık içeriği temiz. Aptamil için şekerli deniliyor ama pek bilgim yok
ikioglus Lavinyaam- hastanede sma kullanmışlar kilo almıyordu, hipp gaz yaptı dediler, aptamil tavsiye ettiler. Prosyneo kullanıyoruz, kilo alımı güzel, kan değerleri de iyi geldi, alıştığı için tadını da seviyor.
Berfin_44 Lavinyaam- çok geçmiş olsun canım.Ben kızıma 3 aydır sma optipuro kullanıyorum çok memnunuz severek içiyor
sendrom58 Lavinyaam- sma probiyotik kullandık oglum sevmedi ve yaramadı gibi geldi. Bebelac gold hem kg aldırıyor hemde oğlum severek içiyor
bekt55_ Lavinyaam- ben hipp kulaniyordum asidi gaz yaptı sonra Bebelac Gold laktosuz geçtim kabız oldu şimdi sma optipro kullanıyorum memnunum
suzancvl Bende hipp kullanıyorum 3.aydan beri kızım 6 ayıma gircek çok memnunum gaz vs falan hiç bilşey olmadı çok şükür doktor önermişti anne sütüne en yakın diye
aysgll1 Lavinyaam- bebeğim 2 ay 4 günlük, sırayla Aptamil ar hipp bebelac gold kullandık. Şimdi golden goat kullanıyoruz yaklaşık bir aydır ve memnunuz içeriği en temiz olan mama
esoss22 aysgll1 ilk3ay.golden goat kullandik gaz falan yapmamisti cok kusuyodu reflu dediler sonra kusmalar artinca hipp denedik megerse keci sutu agir geliyomus.sonradan anladik
ozr42 Lavinyaam- oğlum 12 buçuk aylık 2 ayından beri sadece mamayla besleniyor . İlk 2 ayda anne sütü mama destekli gittik başta Aptamil kullandım bebeğimde çok kusma yapıyodu sindirim problemi vardı zaten. Bize en iyi gelen Bebelac Gold oldu.
kubra345 Ben ilk doğduğunda aptamille başladım çok gazlı bebeğim vardı acaba mamadan mı dedim sma comfort aldım bi süre kullandım ama bebeğimin kakasını aşırı değiştirdi aptamil hergün yapıyordu sma da 2-3-4 gün yapmadığı oluyordu birde sma yüzünden mamadan soğudu bir süredir mama reddi yaşıyoruz şuan tekrar aptamile döndüm en azından sma da yada diğer mamalardan daha iyi içiyor. Bir ara elimde baya SMA kaldı tekrar denim dedim ağzına sürmedi. Ya bence mama işi bebekten bebeğe değişiyor sever sevmez gaz yapar yapmaz kakasını etikler yada alerjik etken olur biraz deneme yanılma işi bence. Ama ben aptamilden aşırı memnunum mama reddi yaşarken bile o kadar az yemesine rağmen kilo almıştı en azından kilo alıyor diye şuan sadece aptamilden devam ediyorum
arzusmsek Hipp ile başlamıştım organık dıye ama sonra baktım ıcınde Palm yağı vardı ve benım bebegımde gaz ve kabız yaptı. Tabı her mana bebeğe göre degısyor bazılarını ıshal yapıyor bazılarına hiç bısey yapmıyor.ben mamayı degıstırdım bu yüzden.Goldan goat şuana kadar bulduğum en temiz içerikli mama. Ama kecı sütlü olduğu ıcın her bebek sevmıyor. Diğer çoğu mamalarda Palm yağı var.
UrbanMom Lavinyaam- ben sma kullandirmistim memnundum mama desteği yapacaksanız biberon ucu olarak anne memesi gibi çalışandan alın derim daha fazla meme reddedebilir bebeğiniz yoksa.
Cihangirsmom_ Lavinyaam- Hipp organik combıotıc kullanıyorum doğduğundan beri gaz kabızlık yaşamadı oğlum. Doktorumuz Aptamil şeker içeriyor kullanmayın demişti bize. Kullandığım Hipp organik combıotıc de Palm yağı var evet ama şöyle bir yazı okumuştum. Devam formüllerinde palm yağı yasaların izin verdiği bir içeriktir. HiPP formüllerinde kullanılan organik palm yağı da soğuk sıkım yöntem ile elde edilmekte olup yüksek sıcaklıklara maruz kalmaktadır. Dünya çapında üretilen palm yağının yalnızca %2’si organiktir. HiPP formüllerindeki organik palm yağı, anne sütünde de yüksek bulunan palmitik asidin en iyi kaynağı olduğu için yağ içeriğinin ayrılmaz bir parçasıdır. Özetle evet “PALM YAĞı” kötüdür, çocuklarımızı uzak tutalım ama @hipp_turkiye nin formüllerinde kullanılan organik sertifikali ve zararsızdır. Lütfen o çikolatalı sürülebilir fındık kremasındakilerle kıyaslamayın.
[silindi] Lavinyaam- aptamil hiç kullanmadım tüm mamaların içeriğine baktım şeker sadece bebelacta gördüm hipp güvenilir geliyor bir süre kullandım ama pahalı olduğu için sma’ya geçtim hiçbir sorun yaşamadık çok şükür