sedazkan Kızlar selam 1 ay 3 günlük bebişim var 3 saati geçkin uyuyor uyandıramıyorum çenesi burnu veya topuğuyla uğraşıyorum uyaranlar veriyorum ama bana mısın demiyor tavsiyeleriniz var mı 🥲🙏
aysebb sedazkan Kilo alımı güzelse ilk ay için uyandırmanıza gerek yok çokta. Yani ben ilk ay kontrolünden sonra 30-40 günden sonra yani kaldırmıyordum