papatyameva alından ateş ölçülmez tabii. çocuğunuzun hastalığı varmış ateşi olması çok normal. ne demek kulaktan fazla çıkar ya! her doktor söyler en doğru ölçüm kulaktan olandır diye. hiç bakmadan alından ölçseniz doktora gitmeseniz boğaz enfeksiyonu olabilir, daha da artabilir. hastanelerin alın ölçümü beni benden alıyor. yanımda hep ateş ölçeri götürürüm o yüzden. zaten yoldan hastaneye gelene kadar ateşi düşüyor çocukların bir de bu umursamaz tavır çok zorluyor. bir gecede 5 kere ateş için gittiğimizi biliyorum. en son sabah polikiliniğe girdimde doktor ilaç yazdı rahatladık. evde düşmüyor yüksek çıkıyor hastaneye gidene kadar hava geldiği için yüzüne alnından ateşi yok görünüyordu doktorda çok kızmıştı nasıl eve gönderirler her seferinde diye..