YARDIMMMM!!! diye bağırmak istiyorum lütfen bilen, üstesinden gelen, uyku eğitimi almış biri cevaplasın lütfen lütfen… Bebeğim gece uykusuna geçtikten 45 dk sonra uyanmaya başlıyor ve asla aralıksız uyumuyor sonra iki saatte bir hep kalkıyor ve emmek istiyor. Gezdiriyoruz kucakta sallıyoruz yok asla kabul etmiyor, ağlıyor bağrıyor iyice uykusu açılıyor mahvoluyor ağlamaktan. Sadece emerek sakinleyip uyuyor. Ama sürekli emzirmek çözüm değil bence sabaha kadar 5-6 kere emzirmiş oluyorum ayına göre cok fazla bence. Önceden çok düzenli uyurdu artık uykular mahvoldu gündüzleride çok kısa uyuyor. Tavsiyeleriniz neler bilen yazsınnn cok kötü durumdayızzzz🥹🥹🥹🥹