Arkadaslar 15 ay bir haftalık kızım var. Doğduğunda kolikti ve hiçbir zaman uykusu yoktu ama artık cinnet geçirtme seviyesine getiriyor. Büyüdükçe düzelir dedik ama ne düzeldiği var ne bisey. Gündüz bir uyku yapıyor bazen iki iki uyku yapıyor. Mesela bugün öğlen 12 gibi uyudu 13.30’da kalktı ve aksam 22.00’da gece uykusuna geçti. Elli kere kalkmışızdır şimdi başında bekliyorum. Uyanıyor gözleri kapalı ağlıyor uyumak istiyor ama uyumuyor dalmıyor. Yarım saat sallıyorum uyudu sanıyorum bırakıyorum hop ağlıyor. Ne zaman geçiyor bu uyku problemleri yemin ederim daral geldi bıktım usandım artık. Saat 22.00’dan beri bir saat uyumamışımdır yani bu saate kadar kaç kere kalktım inanın sayamıyorum artık.