Motivasyona ihtiyacım var kendimi artık hiç beğenmiyorum 10kilo fazlam sadece ama bir hafta dayansam illa bisey oluyor bozuluyor tekrar başa sarıyorum tatlı isteğim çok yemek yemeyi seviyorum tatlı isteğini azaltan takviye gördüm onu mu kalsam güvenilir bir firma,diyetisyenler çok pahalı..var mı benim halimde olan veya zayıflamayı başarmış tavsiye verecek olanlar 😕