benimki de iki yaşında doğduğundan beri aynı hiç uyumuyor uyku sevmiyor gündüz zorla uyutuyorum çok kısa uyuyor ben de artık gündüz uykularını kaldırdım gece yatar diye ama yine aynı geç uyuyor sürekli kalkıyor böyle hiç aralıksız bir uykusu yok ne yapacağım bilmiyorum ben de biraz araştırdım çocuk nörolojisi falan varmış sanırım oraya götürün diyorlar götüren var mı ben de çocuk sağlığı bölümüne götürdüğümde çok söylemiştim ama çocuk uykuyu sevmiyorsa yapacak bir şey yok falan dediler bye bye damla aldım o da etki etmedi