Benim oglum 4 ay 3 haftalik, 1 ayi gectikten sonra benim bünye alarm vermeye baslayinca gece emzirmesi beni cok yordu ve ben bebisi yanimda uyuttum. Gece kimildandiginda dayadim memeyi uyumaya devam. Bu sekilde topladim kendimi cok sukur ama bilememisim ki daha buyuk sorunlara yol acmisim. Oglumla uyumak dunyadaki en guzel seylerden biri. O da boyle hissediyor olsa gerek yataginda yatmayi pek tercih etmiyor 🥲 birkac gundur yataginda uyutmaya calisiyorum cunku esim ve oglumla beraber yatıyoruz ve benim artik kaburgalarim agriyor sabahlari. Esim deli gibi yatar ben de bebisi ezmeme cabasindan dik durmaya calistikca bitiyorum yani. O yuzden neresinden donseniz kardir acikcasi, ozellikle donmeye basladigi zaman cokk tehlikeli.