zehra96 evet yani bende o şekilde alıştırmak istemedim yemeye alışsın diyor ama sadece tek çeşit yemeye alışıcak yemeyi bilmiyor değil çikota tarzını hazır paketli gıdayı falan çok güzel yiyor yani vermiyorum bende cips paketinin içinde kurutulmuş meyve koyuyorum mesela annem yapıyor o şekilde belki yer diye yok yani o şekilde de yemiyor denemediğim çözüm kalmadı dışarıda parkta bi akrabamıza falan gittiğimizde yedirmeye çalışıyorum onda da yemiyor emme konusu da gece sabaha kadar emiyor yani gece emzirmeyi tamamen keşiflerim ama sabaha kadar ağladı 3 gün boyunca bu sefer ben bedenen çok yoruldum 3 gün uykusuz kaldım gündüz de sürekli emmek istiyor sabah falan hiç emzirmiyorum kahvaltı yapsin diye kalkıp beraber hazırlıyoruz sürekli bana yedirmeye çalışıyor çoğunlukla arkadaşlarımın bebeklerinin kahvaltı yaptığı saate getiriyorum kahvaltısını bak işte arkadaşında orda kahvaltısını yapıyor yapsın beraber dışarı çıkalım diyoruz her türlü her şeyi deniyorum gün içinde bi kere emiyor bazen iki ona rağmen aç bekliyor ağlıyor sürekli emzirmiyorum yesin diye tek çözüm eğer ki emmeyi bırakmaksa doktora bırakayım dedim çünkü 20 aylık oldu ve kilosu geriden geliyorum kadar üzülüyorum napacagımı bilmiyorum doktor da iki yaşına çokmaz kalmış belki emzikten kesildifinde de daha da yemeyi reddedebilir dedi yani net bi çözüm sunmadıkları için napacagımı bilmiyorum bende