Kızlar bebegim 15 aylık sağ burun deligi doğustan dar.sürekli bi balgamı var dogdugundan beri.balgamlı hırıltılı doktor yapicak bisey ykk şuan çok kücuk 1 yaşa kadar geçmesini bekleriz dedi.kkbye gittik oda aynsnı dedi geçen hafta dr.konuştum şu zamana kadar geçmesi gerekli yani kemigin düzelmesj gerekirdi düzelecekse dedi büyük bir hastaneye götürün onlarda aletler var detayli bakarlar dedi. Randevu aldık pazartesj goturucez.başına böyle bisey gelen varmı?