aaaasya Bebeğim 5 aylık olucak emmeyi bıraktı sütüm bir ayda ciddi oranda azaldı. Ne yapabilirm buradan geri dönüp sütümü artırabilir miyim bir şeyler söyleyin bana nolur kötü hissediyordum kendimi
ketii aaaasya bebeğiniz emmediği için azaldıysa ara ara teklif edin bi süre sonra dönecektir. Bazı dönemlerde meme reddi olabiliyor. Aç olduğundan şüpheleniyorsanız mama verin. Meme teklif etmeyi de ihmal etmeyin
ketii Benim de bi dönem azalmıştı baya. Solgar brewers yeast kullanmaya başladım sütüm artmaya başladı. Bulgur , bal kabağı , tahin bunları tükettiğim zaman güzel bi uykudan sonra da süt artar . Stres yapmamaya çalışın
aaaasya ketii şuan ful mamayla gidiyoruz sağdığım sütleri gün içinde biriktiriyorum gece veriyorum 90ml anca çıkıyor. Dediklerinizi dilkate alıcam solgarı ben de almıştım ama içmeyi bırakmıştım tekrar başlayayım en iyisi.