Kızım 9 gün sonra 17 aylık oluyor son bir haftadır sürekli çığlık atma dediği olmayınca ağlama krizi ısırma vurma eylemleri başladı napıcam hiç böyle değildi 2 yaş sendromu mu yaşıyor o nasıl bişey ne zaman geçer vallahi napcağımı nasıl tepki vereceğimi şaşırıyorum üst giyerken ağlıyo alt değişirken ağlıyo napıcammmm 😩