Merhaba anneler 21 aylık kızım var bu kış çok grip atlattı azı dişleri çıkarmaya çalışıyor onlardan mıdır bilmiyorum boynunda 3 tane beze var doktora götürdüm antibiyotik verdi geçmedi çok korkuyorum başına böyle bişey gelen var mı? Geçer mı kendiliğinden? Kayseri’ye götürüp detaylı baktırayım mı önerdiğiniz doktor var mı? Nolur yardımcı olur musunuz