Slm kızlar birkaç günlük regl gecikmem var yani hamile kalabilmem çok düşük bir ihtimal ama yinede evde erken gebelik testi yaptım çok silik beli belirsiz bir çizgi belirdi yaptıktan 15/20 dk sonra, ilk cocugumda da silik çizgi çıkmıştı o yüzden hemen hastaneye gidip kan verdim negatif çıktı Beta HCG 0.15 çıkmış aranızda böyle bişey yaşayan var mı ?