Bebeğim 5 ay 8 günlük yaklaşık 1 haftadır uyku düzeni kalmadı uyurken mız mız uyanırken ağlıyor önceden böyle değildi hatta 5. Aya girmeyi dört gözle bekliyordum 4. Ay atağı geçsin diye ama şimdide küçük bir tıkırtıya uyanıyor emziği düşünce ağlıyor ne yapıcam bilemedim gündüzleri de fazlasıyla zorluyor hiç bişey yapamıyorum yanından saniye ile ayrılsam bile ağlıyor ne oldu çocuğuma anlamıyorum aynı durumu yaşayan var mı? Bir de cumartesi gecesi ateşlendi. derler ya her hastalıktan sonra çocuklar huy değiştiriyormuş bu böyle mi gerçekten tecrübeli anneler sizden cevap bekliyorum