kuzeysblog alerjik bi bebek olduğu için 6.5 aylık bugün 3. Günümüzdü yeni başladık. Havuç ve zeytinyağı veriyorum. Sabah uyanınca henen haşlayıp çatalla ezip azıcık zeytinyağı karıştırdım. 1havuç hepsini ezdim ama tabi kş hepsini yemedi. Zaten beslemek değşl tadım için veriyorum. Tadını pek beğenmediği için ek gıdadan soğusun istemşyırum. O yüzden bi sebze bi meyve şeklinde ilerlicem. 4.gün yeni sebze deneyeceğim sabahtan kabak haşlayıp vericem öğledeb sonra meyve şeklinde ilerlemeyi düşünüyoeum. Muz ezicem onun içinde