assllan geçmiş olsun, tabii hastaneye gidebilseniz çok iyi olurdu, en azından takip edin kusma, uyku hali gibi bir durum olursa mutlaka gidin, en kötü diğer kızınızı da yanınızda götüreceksiniz yapacak bir şey yok veya eşiniz de mi evde değil o kizinizla kalsa siz bebeği götürseniz. Çünkü çok çok küçük daha bişey olmaz inşallah önceliğimiz o olsun ama gitmekte fayda var.