Hatay arsuzda kalmıştık bungolevlerde şahaneydi tek sorun gittiğimiz yerde sadece kahvaltı vardı ekstra ücretle bile akşam yemekleri yoktu. Dışarda yiyorduk ama başbaşa doğayla iç içe bir tatil için inanılmaz güzel. Bu sene tekrar gitmeyi düşünüyoruz.