meraferaa benim oğlum da 5 yaşında en iştahsız olduğu yaş diyebilirim sürekli onun sevdiği şeyleri yapmama rağmen yesin karnı doysun diye yemiyor zorlamıyoruz genelde meyveye itiraz etmiyor severek yiyor sevdiği şeyleri de bir iki lokma alıp bırakıyor öğün saatlerinde geçici bir durumdur diye düşünüyorum 🤨