Kızlaar benım bi kaç sorum olucak . Bugün simiar testi için kadın doğuma gittim ben ve akıntımda vardı. Muane ettıler akıntım oldugunu ve rahimde yara olduğunu söyledi bana . Ben zaten pinpirikli biriyim telaş ettim haliyle . Daha önce hiç kanser testine baktılarmı dedi dedim hayır kültürü 6 ay once simiride 2022de baktılar dedım . Daha sonra benden hem kültür hem simir hemde hpv için sürüntü aldılar . Herşeyi anladımda hpv neden aldılar ? Bu yara rahimdeki nasıl oldu ? Kötü bişeymi cok korkuyorum ya ? Benim gibi yaşayanlar anlatabilirmi en aIndan biraz rahatlatım ?