Herkese merhaba 🌸Kızım 14 aylık bi hafta önce beş tane antibiyotik iğne kullandık bi bacağına üç bi bacağına iki iğne şeklinde üç iğne vurundugu bacağında ceviz büyüklüğünde şişlik var diğerinde daha küçük ama korkuttu beni çok tedirginim şuan bi hafta da oldu ama geçmedi acaba başına gelen var mı neler yapabilirim yada doktora mı götürmeliyim hemşire normal dedi ama geçmiyor da