Sonsuz18 iremdemirr18 bende bugün sağlık ocağına gittim ayakta uyuz olmaz dedi alerjidir dedi ben dedim çok az bacağımda kaşınıyor kabarıyor Biraz daha bekle olursa evdekilerine de bulaşır dedi alerji ilacı Bir de jel verdi Çok korkuyorum İnşallah umduğum olmaz hayalperest2310
iremdemirr18 @Sonsuz18 canım uyuz bi bölgede çok fazla uçlu sivilce görünümünde çıkarlar senin uyuz olduğunu sanmıyorum öncelikle iç bacaklar bikini bölgesi ve göbek altında kasinma başlar özellikle geceleri. Kaşınmalar ara ara bende de oluyor kabarciklar oluyor stres yaptığımda veya sıkı pantolon,tayt tarzı giydiğimde.
papatyam39_ Sonsuz18 çok ufak birsey olduğu için birsey diyemiyorum rahatsızsanız hastaneye gidin umarım yoktur varsa da ilerlemeden kurtulursunuz
Sonsuz18 papatyam39_ sağlık ocağına gittim krem verdi alerji dedi ama yok dahada artıyor değil eminim uyız yani temas kurdum uyuzlu birisiyle
papatyam39_ Sonsuz18 şimdi uyuz birine temas ettiğin için kendını de uyuz mu sanıyorsun bu düşünceden çık belki değilsin Vücudunuz kaşınıyor mu geceleri veya terlediğiniz zaman sıklaşıyorsa kaşıdıkça ilet çıkıyorsa evet uyuzdur Bütün kıyafetler çarşaflar çamaşıra ne atıyorsanız sirke ekleyerek yıkansın Elinizden geldikçe vücudunuzu kaşımayın çünkü kaşıdıkça artıyor en önemlisi de bir doktorla görüşüp eğer uyuz varsa krem ve tedavi başlatması lazım Umarım yoktur
iremdemirr18 @Sonsuz18 uyuz birisiyle temas kurduyssn geçmiş olsun. Genelde 3 4 hafta sonra vücudunda meydana çıkıyor önce yavruluyolar çünkü
Sonsuz18 iremdemirr18 Peki ne yapmam lazım evdekileri geçirmeden çok korkuyorum oturdum ağladım Bugün çocukları bulaşır diye
iremdemirr18 @Sonsuz18 sirke sür vücuduna. Eczaneden bunlar için karışım var al sur yattigin giydigin herseyi yıka ütüle eğer geç kalırsan önüne geçemezsin çok zor geçer. Ama üzgünüm bi evde birisi uyuzsa diğerine bulaşma ihtimali çok yüksek oluyor yani bulaşmaması bence mucize olur
Sonsuz18 iremdemirr18 işte daha 10 gündür başladı günde bir iki kere kaşınıyorum çok hasta randevu aldım pazartesi ya ziver hap iyi geliyormuş Wilkinson pomad bide
Sonsuz18 papatyam39_ kaşıdığımda kabarıyor minik sivilceler çıkıyor ama gece uykumu bölmüyor çok hafif bir kaşıntım var günde bir iki kere ama yeni başladığı için de olabilir bilmiyorum pazartesiye randevu aldım
TulayGeriDon Sonsuz18 kaşıntı genelde akşamları başlıyorsa. Öncelik olarak kıvrımlı bölgelerde (el ve ayak parmak araları, kasık, dirsek, diz kapağı arkası…) ise uyuz Yalnızca bu bölge olmaz
papatyam39_ Sonsuz18 kaşıdıkça artıyorsa ve dediğiniz gibi sivilce kabarçık çıkıyorsa maalesef uyuzdur
zeyus Sonsuz18 ilaç malesef hiç iyi gelmiyor pomad iyi gelir bende 2 defa yaşadm en iyisi eczane karısımı en son doğumda kaptım 2 ay sürdü en son eczane karısımı iyi geldi çok berbat bişiy düşmanımın başına bermesin Allah
iremdemirr18 @Sonsuz18 günde 1 2 kere kasintıdan ziyade uyuz akşamlari aşırı kaşındırıyor ağlama derecesine getiriyor artık senin ki umarim uyuz değildir. Ben wilkinson kullandim kokulu ilaç 3 gün duş almayıp kiyafet degistirmiyosun ama igrenc kokuyor. Benim ilk sürüşte geçti. Sen yinede önlemini al dediğim gibi. Uyuz birisiyle temas ettiysen, kaçınılmaz son..
Sonsuz18 papatyam39_ evt uyuz tanısı konuldu kükürt sabun lavanta yağı sirke aldım Wilkinson pomad sürdüm üç gündür bugün duş alıcam evde ne varsa boşalttım sil süpür kıyafetler poşetlendi 60 da yıkama ütüleme daha neler neler Ziver hap bir doz kullandım evde şuan kimsede yok ama krem çok kötü yaa iki gün durup bidaha sürcem sonra napmalıyım kontrole mi gitsem bitmiş mi diye @TulayGeriDon zeyus @iremdemirr18
TulayGeriDon Sonsuz18 evet. Takipte kalın. Bütün herseyi evde yattığınız çarşaf yastık kılıfı herseyi yüksek ısı da yıkayıp buharlı ütü yapmayı sakın es geçmeyin geçmiş olsun
papatyam39_ Sonsuz18 ben o kadar temizlik yaptım kışın ortasında halı bile yıkadım kremlerimi düzenli kullandım eşim hep kaçtı kullanmadı doğru düzgün yine tekrarladı hepiniz kullanın cefanız boşuna olmasın
Leyla0613 Sonsuz18 öncelikle çok geçmiş olsun son halini paylaşırmısınız eliniz de v.s varsa benimde elim ve kollarım çok kaşınıyor egzama gibi duruyor ama ufak kabarcıkta var korktum şimdi inşallah hemen atlatırsınız
Sonsuz18 TulayGeriDon teşekkürler çok zor ama yapıyorum altı kişinin ütüsünü o kadar dua ediyorım ki diğerlerine geçmesin diye temas kurmuyorum inş geçmez elimden geleni yaptım en azından yayılmadan önlemini aldım