Bana sezaryen sonrası Tamol yazmıştı doktorum o da parol grubu. Arveles ne kadar doğru bilemedim. Migrenim var çok şiddetli ataklarım oluyor bu zamana kadar Parol harici hiç ilaç vermediler hastanede de. Bugün ilk defa migren atağım için kızım artık 22 aylık olduğu ve günde sadece 1 kez emdiği için dikloron iğne vurdular yine de 4 saat sonra sağım yapıp yarın sabah öyle emzirmemi söyledi doktor. Arveles biraz ağır.