ilknur586 Kızlar heralde bebeğim meme reddi yaşıyor :( memeyle kavga ediyor resmen ağlıyor kriz geçiriyor . Sütüm az diye mama ile besleniyor benimkini ara öğün gibi yapıyordu . Şimdi kavga ediyor :( ne yapsam düzelir . Düzelme şansı yok mu ya :(((((
dayes ilknur586 atak döneminden dolayı da reddediyor olabilir zor bir süreç ama pes etmeyin inşaallah kolaylıkla atlatırsınız
ayseglisik ilknur586 benimde bebeğim 5 aylık olacak 1haftadan beridir emmiyor beni bende mama veriyordum günde , 1 2 kere ondan dolayı artık emmek istemiyor asla umarım geri dönerler😢