Cocuğu büyük anneler yazarsa sevinirim 🥰
Veya cevresinde duyan eden yapan bir kür varsa paylasirsa sevinirim ❣️
Benim cocuk 14 yas ergennn🤦
Şu zamana kadar boy uzaması icin bir cok sey denedim ve doktora da götürdüm.
Bastan asagi komple incelendi.
Sonuc kemik yaşı geriden geliyor yani su an 14 yas kemik yasi 12
İleride boyu 1.70 max 1.75 olacak dedi
14 yas kısa ve cok zayif 45 kg
Yaşıtları arasinda dalga konusuda oluyor liseye gidiyor
Bir takim istah acisi mama takviye verdi vs işe yaramadi.
Alternatif tıp cok guvenirim cook memnun kaldığım yönleri de var uygularim.
Bugün igde Çekirdeği tozu almak icin aktara gittim
Kemik gelisimi icin.. biraz istişare ettik iste
Tek basina bunun yeterli olmayacagini soyledi
Kendisi özel karisim yapıyormus macun ve içine bitkisel
Ac karina yenirse boy, tok karina yenirse kg aliyormus.
Kg aldiran istah acan tum bitkilerden kullandigini soyledi.. ilaveten yaninda balik yagi almamiz lazimmis.
En az 6-9 ay icinde sonuc gosteriyormis
Fiyati 1800 -1500 arasi degisim oluyormus
Fiyata gore icirik miktarini koyuyormus..
Hic böyle şeyler kullandiniz mi?
Çünkü ben artık elimden geleni yaptigimi düşünüyorum
Bu konuda yoruldum