Gynomax fitil yazdı doktorum emzirdiğimi söyledim bişey olmaz dedi ama prospektüste emzirirken kullanmayın yazıyor kullanmaya başladım bu akşam ama çok canım sıkkın hem aşırı yanma yaptı hem de vicdanım rahat değil bebeğime zarar verir diye faydasını görsem bari varmı emzirirken kullanan