Asyaveannesi04 Pasamdapasam arçelik bu fiyatlara değmez kahve konusunda çoklu makinasında başarılı değil bunun yerine Philips tavsiye ederim
ankaraankara Pasamdapasam ben bu 7 binlik olanı kullanıyorum çokta memnunum ama sizin kahve makinasından ne beklediğinize bağlı capuuccino latte ekspresso yapıyor benim icjn yeterli
BordoHuniliAnne Pasamdapasam arçelik kahve makineleri hakkında pek bir bilgim yok ama bende Philips var çok memnunum tavsiye ederim.
Minnakordek Aintyourmama 🤣🤣🤣 benle kocam arasındaki.alaka da bu kadar 🤣🤣🤣 ayrıca bence Arçelik kahve makinası konusunda başarılı değil
Aintyourmama Pasamdapasam pahalı olan daha iyidir bence mantıken 27 bin vereceksem Philips alırım ben olsam
Pasamdapasam Aintyourmama yaa bilemedm cok kararsiz kaldim 27 bin vermicem ona baska bi urunun yaninda indirime girecek baya diger 7 binlik de ucretsiz olacak
melek2742 Pasamdapasam phılıps kahve makinesi daha güzel biz kullanıyoruz Arçelik normal Türk kahve makinesi bile çok kötü alma bence
Haticeyns ankaraankara merhaba bende yeni aldım bunu ama kahveyi çok sıcak yapmıyor sizinkisi de mi öyle